Siemens WM14E4B7NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E4B7NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Elly Timman 29-04-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Deze machine is super makkelijk te bedienen geen ingewikkelde handelingen, de programma's die ik wil gebruiken zitten hierop
ook het 15 minuten programma is super handig, voor niet te vuile wasjes.
Ik ben heel blij met deze aankoop mede dat ik geen verstand heb van wasmachines ben ik goed voorgelicht
en heel tevreden.

Johan Drenth 29-04-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Deze Siemens wasmachine WM14E4B7NL kent 1 knop, 1 scherm, duidelijke opdrachten. Na 14 jaar een nieuwe machine die zonder instructie boek zelfs maar in te kijken, is te bedienen. En meer mogelijkheden dan we hadden!

ES87 19-04-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Fijne wasmachine. Voldoende varieteit in programma´s, de timer-functie is ideaal, apparaat is gebruiksvriendelijk en maakt weinig lawaai. Daarnaast keuze voor ofwel extra snel wassen, ofwel extra duurzaam. Goede aankoop!

Marjo Klein 22-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

De machine ziet er strak is en is intuïtief te bedienen, de knoppen spreken voor zich. Omdat ik in een appartement woon, is het belangrijk dat de wasmachine stil is: ook gelijksvloers hoor ik de machine nauwelijks. Ben erg blij met eco-stand waarmee er minder energie wordt gebruikt.
Kortom... goede aanschaf.

aafke28 19-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Ik heb gekozen voor de prijs/kwaliteit verhouding. Deze lijkt prima! Het wasgoed wordt goed schoon. De indicatie hoe lang een wasbeurt nog duurt is erg fijn. Ik vind het lastig om te bepalen welk programma het best geschikt is voor welke was, maar met de uitgebreide handleiding erbij komt dat helemaal goed.

aafke28 19-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Gekozen voor de prijs-kwaliteit verhouding. Deze lijkt prima! Het wasgoed wordt goed schoon. Indicatie van hoe lang de wasbeurt nog duurt is erg fijn. Ik heb een beetje moeite om uit te vinden welk programma het meest geschikt is voor welke wassoort, maar met de handleiding erbij komt dat uiteindelijk helemaal goed.

loes bolle 13-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

De nieuwe wasmachine wast prima schoon en hoor je amper als ik een was draai. Zelfs met centrifugeren.
Staat ook goed stabiel.Ben erg blij met deze machine.Niet het duurste model gekozen maar deze machine biedt alles ruim voldoende.

StPierre 07-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Een geruisloze wasmachine met alle mogelijkheden die je wenst, zonder al te veel overbodige poespas. Niet ingewikkeld in gebruik. Erg handig is de resterende tijdindicatie.

Ramon1974maart 06-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Inmiddels een paar dagen in bezit en al veel mee gewassen. Het wasresultaat is meer dan goed, qua mogelijkheden meer dan voldoende en het bedieningsgemak ..... "een kind kan de was doen"
De machine ziet er goed afgewerkt uit en is stil zowel met wassen als centifugeren.

Ik ga er vanuit dat ik de komende 10 tot 15 jaar zonder problemen gebruik kan maken van deze machine. Ik kan anderen deze machine zeker aanraden!

dennis nevels 05-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

De wasmachine is een fantastische aankoop geweest, alles komt er brandschoon uit en het energie en waterverbruik is gewoon lager. Daarnaast is hij ook superstil. voor mij nooit meer wat anders dan siemens

0104 03-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

machine is erg geruisloos en verbruikt veel minder energie.
bedienings vriendelijk zels voor mij als man,hoef ik niet altijd aan mijn vrouw te vragen om te wassen

Koentje28 01-03-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Super fijn apparaat met vele mogelijkheden.
Ook prijstechnisch zeer goed. Was komt niet meer nat en verkreukeld uit de machine.
Kortom een aanrader.

gidia 28-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Hallo net in een hele moeilijke situatie deze wasmachine gekocht.Ik zit namelijk midden in een scheiding. Heb al mijn hele leven een siemens wasmachine gehad. Dus was de keus niet zo moeilijk . Alleen wilde ik wel een machine die een hoop mogelijk heden had, want in je eentje heb je natuurlijk niet zoveel was.Dus deze wasmachine is gewoon is het helemaal. Want hij past gewoon het gewicht aan dus zit hij niet helemaal vol geen probleem. Daarnaast is mijn was helemaal schoon ik ben er gewoon blij mee.dus voor mij blijft siemens voor mij gewoon de beste keus.

Robbin Schotanus 24-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Super apparaat. Makkelijk in gebruik en fijne wasprogramma's. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden. Wat heel fijn is, is dat het apparaat heel weinig geluid maakt. Ook de droger werkt erg goed.

AS Dairam 20-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Ik ben heel blij met me aanschaf,en tot nu toe was ik mijn kleren met tevredenheid,en zal ook andere familie lid dit aanraden.

Kaaskop89 19-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Onze eerste machines waren van een goedkoop merk, voor goedkope prijs. Nadat we eindelijk een goede en dure konden koppen hebben we dat gedaan. Is niet echt goed bevallen. Nu kwam Siemens als gerenommeerd merk met een goede en relatief goedkope special die ons uitstekend bevalt. Met name ook de ruim opengaande deur en niet te veel tierelantijnen. Was resultaat is uitstekend en fluister stil ten opzichte van de voorgaande. Zijn er bij mee.

Klant Siemens 18-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Mijn ervaring met deze wasmachine is uitstekend en is van harte aan te bevelen aan allen die opzoek zijn naar een nieuwe machine. In een woord perfect in gebruik en geweldig super schoon wasresultaat.Optimale bediening wat de vormgeving ten goede komt. Verwacht deze machine nog met plezier lang te gebruiken.

Dijkgraaf - Van der Meer 18-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Wij zijn zeer tevreden over de Siemens WM14E4B7NL. Goed wasresultaat en goede duur van de programma's. Zeer fijn dat de wasmachine voor te programmeren is en de grote verscheidenheid aan keuzes voor wasprogramma's. Een aanrader!

naam372014 17-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Een hele fijne wasmachine! Met veel mogelijkheden. Is zuinig en vrijwel geluidloos! wat wij als heel erg prettig ervaren.

A. Zonneveld 04-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Sinds twee weken heb ik een Siemens WM14E8B7NL wasmachine. De was komt er schoon uit. Het biedt voldoende en goede wasmogelijkheden. Het geluid tijdens het wassen en centrifugeren is prima. Het enige minpuntje is dat er geen lichtje in de wasmachine aanwezig is. Verder een prima prijs-kwaliteit verhouding.

marja jacobs 04-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

de siemens wasmachine is een geweldige machine
hij wast heerlijk schoon
de centrifuge is prima kleding komt er bijna droog uit
hiij staat stabiel danst niet door de badcel heen gelukkig
is makkelijk in gebruik mooie overzichtelijke display er op
ik wil geen ander merk meer dan siemens
dit is de eerste keer dat ik een nieuwe siemens heb gekocht daarvoor had ik andere merken
maar deze is beter als al die andere machines

Victoria Tetlow 03-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

I can't believe how quiet the spin program is!
I also like the delay setting so that we can set the machine to go off in the middle of the night, and because it's so quiet it won't disturbed the sleeping family.

WP42 03-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Een mooi vormgegeven machine met vele keuzemogelijkheden voor het wassen. Geluidloos en energiezuinig.

Lizzie1974 03-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Een mooie machine qua vormgeving, weinig geluid tijdens het wassen en energiezuinig. Het wasresultaat is uitstekend!

Toermalijn 01-02-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E4B7NL

Het wasresultaat is goed.
Mogelijkheden voldoet evenals gebruiksgemak.
De vormgeving is mooi.

Vind het toerental 1400 van centrifugeren niet optimaal.

En het bedieningsmechanisme ruikt een beetje bij gebruik.